2007年9月22日星期六

破產......銀包乾塘LA!!


九月份超好多人生日AR...就黎破產la

講返今日先,上日文堂(2pm-5pm,足足3個鐘ka')遲左出門差,
好怕遲到tim~(結果真係遲左5mins左右,仲要跑過去添跑到我喘哂氣!!)
最unlucky的係要上到1樓有lift搭...hardly died
上堂小野老師原來是代課的炸
真正教我地 ge係 Victor (sen sei)
後尾Victor又靜雞雞咁同我地講小野老師ge壞話...
佢話小野老師唔係咁好,又成日教唔切課ga[好衰ya!係背後講人地壞話*]
佢仲話千祈唔好俾人知!
我地成班只有5個人(四女一男)~of coz!唔包括Sen Sei ga
我班上面有係暑期班原本識得ge Cathy San(唔知係C字頭定係K字頭)
同埋我表妹Yuki San.
其餘果2個人則係係另外一班暑期班上來,
一個女就叫Candy San[雖然我知佢ge中文名,不過咁唔係方便透露]
咁岩得咁穚,佢又係住大埔ga,同我屋企都幾近,可以一齊返屋企--Happy!
另外果男ge呢叫千San(japanese),中文即係姓陳
佢幾酷ga~佢讀form 2(我點知?就係唔俾你知he-hee!)
我真係覺得佢同我地學校一個男仔超似樣,
不過兩個都唔同姓ge...唯一可以解釋ge係"人有相似"lor~

沒有留言:

發佈留言