2008年1月30日星期三

For the day end

今日嚴子又無返,唔知佢係米病左ne,
其實我有d羨慕佢,若果佢聽日用有病做藉口唔番,
咁米唔使去咩小西灣定西灣河...算喇~使鬼彈,
總之係去睇咩聯校教區運動會,
不過聽朝Ms Lui請食既cheese cake,tiramisu,
mango mousse同chocolate cake就無份食囉同埋損失$15車費!!!
其實係Ms Lui話我地個班英文班考試冇人肥佬到,
所以就請我地食cakes,不過佢話只有Teresz佢先至滿意,
Teresz佢差唔多有成180分總分,點鬥呀...無奈!!!
仲有Ms Lui佢要我地環保d,自己帶私家碟加叉.


個成死人瀨尿蝦(坐我隔離位果個無賴),衰到無人友,超衰格,
憎死佢,依排成日話我低B又煩,我都未厭你ar,
死人頭,乞人憎,又成日係上堂個陣騷擾我,
係咁玩咩"地震",搖我張desk,搞到我寫唔到字,
今日我問佢交換枝原芯筆,
佢話咩對枝筆好有感情,夜晚都要攬住來睡,低能仔!!!
我同佢搶既時候,仲係俾佢整親隻手...好過份ar~之後我就無采佢喇!!


依排我班既班會費用到見底,仲穿左個洞tim,根本冇哂錢,
其中有d錢仲係我自己貼出來先,
尋日件事揚左,Ms Lau(班主任)知道我地既財政狀況後,
就話要係新年假之後番來收班會費$25,
原本我都幾開心,終於有人幫我講主持公道,
但係今日聽到我班有d人有d微言,話唔知點解我地班收班會費收得咁密,
你估我想架!我依家同樣都要俾一樣既錢出來,我都有冇得括免架,
我又冇中飽私襄,而且我每個月都有做到個收支表,
唔信既話,可以check數check單架,我一直都有keep落來...
仲有佢地又唔諗下人地理科班係唔使印notes架,
而我地班既主要開支就係印中史notes;
好呃~就算要同隔離班(文科)比,人地搞聖誕聯歡有64俾,
我地之所以俾$30出來,都係用來俾到會姐,你地都有份食ga,
我班d男仔成日將我當箭靶,我夾係你地同Ms Lau中間都冇人care下我,
好似今日中文堂冇原稿紙,又關我事,無拿拿又被人俾說話我聽,
依家真係慘做財政,要做埋總務既工作,
買咩都要我負責,仲要俾人點來點去(very ANGRY!!!!!!)


今日唔記得帶相機影相,
以為冇得影低我地今年圖書館學會星期三既組員全體仝人大合照,
好在莫英麗有帶炸,我今日都幾開心,又幾唔捨得,
今個學期係我,應該係最後1次做人地既組長lu(感概),
我個組有2個F.5,下學期,即係新年之後,就唔使再當值喇,
that why我地要影返張相做紀念,
今日莫英麗帶個部相機影唔2夠張就冇電,
好彩熄完再開,開完又再熄之後,都影到相,
今年我地星期三依組真係幾熱鬧,又幾融洽,大家相處得都唔錯,
依家去走左2個,真係唔多捨得,
尋日影club相呀,我同樣唔記得帶相機,俾會長大人講中左喇~真係冇記性...


影完相之後,同左淑謙,阿哲,Kar同劉wing去左搵暖蛋芯,
(為聽日果運動會果邊既天氣做好準備)
但今日班Form 3去左全部都話暖過大埔,
果然搵左好奈都搵唔到,期間我同Kar見到麥記就好想食,
呀~聽日問下劉wing可唔可以去麥記食lunch呢,
後尾係個間咩化妝品中心見到有暖貼同暖蛋賣,但冇暖蛋芯賣,
但因為價錢唔岩,去左7仔買,早知就買埋個暖貼la,
即使阿哲唔同我夾,我去旅行都用得著,
之後我,哲,劉wing,kar四個去左阿婆豆腐花度,
一人買左一碗熱辣辣既豆腐花,
Kar同劉wing落左超多糖落碗豆腐花,傻架!!!
食完之後,暖笠笠,好幸福呀~

沒有留言:

發佈留言