2008年3月18日星期二

慘!!!

今日體育堂考試,考打曲棍球,本來我個組有個人absent,
可以唔使考住,點知個個都考哂試,
Ms崔米叫我地都考埋,果個就唔理佢喎~
咁組組都考左,我地果組米冇對手比賽lor,
(注:今次考試係以比賽形式進行)
依個時候,班男仔係隔離個邊考完試,無野做,
就過左來一齊打,個時大家都唔知好high,
完全都唔知佢地係邊辯,一時係我地個邊,一時又倒轉槍頭,
總之同班男仔玩,我地完全唔係佢地既對手(即使佢地未打過曲棍球)!!
跟住我諗住係虎爺(我個班既,全名係紙老虎paper tiger,
唔好問我點解呀,我都唔知~)--敵方度搶番個波,
點不知當佢用力打個波出去之際,佢打左個波出去,
支棍回力個下就打中我左邊面(眼對下果個範圍),
你想象下成支曲棍球棒兜頭兜野打落塊面到,會點??
果刻我個頭有d旋轉既感覺,跟住我feel到有腫腫地囉~好痛,
(我個陣真係好想即刻喊出來ga)
但佢地個個都話冇野喎!!只係腫左dd咁,我就用我手遮住先,
之後繼續比賽(*搵到一組女仔幫手打多場)
完左之後,我就戴返個口罩,[第一次知戴口罩題既好處]
但係唔知戴個陣,好痛囉~
後尾補課之後,Kar話比我知左邊面係損左,
佢地(我個班)個個都話無腫無事,尤其係打傷我果個,
講大話呃我,好野呀~paper tiger,嬲死你~[開玩笑而已,haha]
不過到依家我仍然覺得塊面幾痛lor~
尤其係掂到個傷口位同埋面骨d位,
我好擔心唔知d骨有冇裂到或者塊面會唔會瘀囉...
聽日仲要出街買相機ga嘛,點見人呢...

我真係一個好奇怪既人~
唔知點解越係受傷,就越鍾意依樣運動,
學下"Keroro軍曹"果個摩亞大人講野先,咁樣算唔算係犯殘呢???
其實先前打曲棍球既時候,我都試過係俾人打親隻腳,
咁岩得咁橋,又係左邊個隻,
結果米整親舊患囉,so painful,都係新年個陣既事

沒有留言:

發佈留言