2008年3月11日星期二

My dear wing

雖然可能晏左D,不過都同劉wing講聲"生日快樂"
Happy birthday ar!!
唔知你鍾唔鍾意我送俾你果份禮物(mimo-Coco)呢??
其實我都好唔捨得架,Mimo呀~
不過Winter Fest.依個系列,我會鍾意白色個款(Anna)多d囉,
我覺得紫色(Coco)依隻好有Anna Sui ge feel咁~
同你講呃~份禮物好貴架!!(-應該係我買過最貴既一份禮物-)
不過最緊要係你鍾意喇~
因為份禮物都有好幾個人(Kar,阿哲,舒霖)夾,
所以我答應你遲d買多份cinnamoroll既禮物送俾你(在此承諾~認真!)
[今年動漫節勢要買到at least 1隻mimo ar]

先頭送禮物之前,唔記得影低d相,
所以只可以post d係官方網址既product相...

↑Winter Fest.整系列,共4款,我鍾意Anna個款(右二)

↑送給劉wing既個款

P.S.Hope all your wishes will come true,
happy 16th b-day,enjoy this year

Keep on later......

沒有留言:

發佈留言