2008年3月23日星期日

清明之行(拜山)

番左鄉下2日,岩岩先返黎,好攰呀~成身散哂!!
尋晚我地一家五口係我二姑姐屋企過夜,
佢屋企成千幾二千呎,好大ar,
我姑姐有個3女,最大果個大我1歲,叫雅詩,
尋日見到佢,我真係唔認得佢lor,靚左好多,
真係"女大18變",靚女一個,睇落去唔似大過我1歲囉,
好成熟架佢(定抑或係我樣細呢!哈!哈!)~打扮都幾in下ga...

*不過老實講,我爸B個邊d細路,
我都應該係唔認得ga,始終好奈冇見,又無咩聯絡,
一年都差唔多係清明先返,
而且個個係鄉下度,
唔似我媽咪個邊個個都由細玩到大,
想唔熟都幾難,依個就係"三文魚"(魚生)同"煙三文魚"既分別喇!!!

尋晚食完晚飯之後,去左附近一間幾大型既超級市場行街,
無麥大收獲~淨係買左d紫菜同旺旺囉,
之後返姑姐屋企途中,見到有檔賣粉麵ge,有刀削麵賣,
[有冇食過刀削麵呀~超正!好味...好味!!!]
結果買左兩碗番屋企食,
我好鍾意個種沙嗲牛肉味,
香得黎,食落又辣辣地,好惹味,
個種辣係我依d唔係好食得辣既人都接受到...

刀削麵唔係度度都有得賣,
我第一次食係係祈福個條美食街,
一試就我愛上左喇~
之後第二次去,已經話無得賣,無得食喎,
好似話個師傅無係度做,
後尾我都有試過第二度果d,包括埋依次依間,
我依然覺得暫時未有一間可以代替到第一次食果種刀削麵~

今朝早好早起身,6點9左右就起左身,
因為要拜山(番鄉下既主要目的),
成晚無覺好訓,全部都係拜我妹所賜(怨恨)!!!

來緊個禮拜三就去柴灣拜我阿公喇!!

沒有留言:

發佈留言