2007年8月8日星期三

叮當!學日文啦...

講左幾年的事,今年暑假終於下定決心報讀左Shin日本語學校的18小時暑期課程,
如果學得好,可能會一直學落去...
不過又擔心上左Form 4后,又會無時間兼顧咁多野!好擔心耶~

今次會去學日文絕對唔係我自己>,<
淨係因為我舅父想我表妹好好地修心養性學下野,就拉埋我去做個伴,
所以就順水推舟一齊去學/
後來我仲拉埋一個上的同校的日籍師妹一齊學,佢又想補下鐘'
我又想有佢係身邊做下後援,話哂佢識的日文俾我多好多!!
後尾佢家姐又join埋我地,佢家姐真係超級超級靚女(當然佢都幾靚)!超美耶!
我都係第一次係人地面前讚人靚女ar...

前日係第一日上堂,亦係我地報名的日子(Lucky地仲未滿額)
之後距離上課時間2:00p.m.,仲有差5多45~50分鐘就去左have lunch*
第一堂俾我的印象都錯!個老師係位日本人識少少國語同英文,真係少少(100%強調!!!)
大多數時間都係講日文.
對我依個識淨係講幾句o.ha.yo.o.go.za.i.ma.su打招呼之外,就一竅不通的人.
單單係學50音依D基本野就攪到我頭都大哂~加上個日籍老師講野又要估估下,
不過我點都努力D學,"奸爸爹"
今次的Japanese學習模式又好似返學校讀書咁...

沒有留言:

發佈留言