2007年8月28日星期二

大穫la...慘啦~

大穫la, D暑期功課仲未做哂ar*
點算lor??萬一做唔哂,真係大件事na!就算要通宵做,都要趕起去...
最衰先前要上日文courses,左住d時間,一去就哂左成個下午~afternoon,
好在聽日已經係依個暑期班既最後1堂,
都幾唔捨得個sen sei(teacher既日文拼音)-中川na ga ka wa
其實我好想讀落去,但係我daddy竟然話學日文根本都無用,
我真係唔知佢點諗~都唔講道理!!!激死我 lor!!
我媽媽今日又聽d無謂人講依家學日文must無用架,一放低就唔識,大個先學吧la
個無謂人用佢個仔的經驗來套係我身上,真係受唔住呀!!十足十我姨媽,好討厭呀!
我覺得若果我一放低,唔再學落去,今次暑假學既野就一定無哂la!!
遲d先學,就一定追唔到人地,差人地幾條街na...

沒有留言:

發佈留言