2007年8月11日星期六

打風呀

嘩!八號風球啦!真係超棒...
香港已經有成3年無打過咁強的風球(興奮),以為將來唔會再有添~

如果依件事係返學個時發生,對於大多數的人,包括我,
就真係一件賞心樂事,可以提早放工放學.

尋日我去返日文堂,因為我同表妹兩個住唔同地方,
下下要約到紅磡火車站月台或者係尖東站度等(若撞唔arm同一班車),
點鬼之佢竟然無帶電話出街[你話佢sleep醒未]
結果我係尖東站等左差唔多3-4個字,攪到時間好鬼吻,我仲未食野ka
講到食野,仲激鬼氣!!
我係肯德基度諗住快快脆食野,咁我排個行得2個人(係大陸人,絕不是歧視,只係知道炸)
我等左成10分鐘,已經係非常離譜"
點不之第1個仲未得lor,排係我前面個個都忍唔住走la
好心佢唔識買就唔好買,係咁係度加order...so angry ar

沒有留言:

發佈留言