2008年7月2日星期三

A Black Wednesday (Not Yet Finished)

今日基本上全日都係Art Room度過,我係個度做版畫,
因為雕唔哂塊版(係今日Art補課之前),
應該要返屋企做,但我淨係雕左d就走左去訓,
~真後悔尋晚點解唔早雕塊版...
今朝返去補課,Ms Chu就話未雕好版就要快雕好去,
今日之內一定要印好第1版,好明顯我就做唔切喇~係今日補課完之前
最慘係Ms Chu話落去搵佢班細路上黎Art Room執頭執尾,
"叫我地小心,尤其是我地雕緊版既人,小心雕親手,
有咩事...雕親手呀...咩~落去搵佢,
點不知轉過頭(都唔知夠唔夠10秒)~無啦啦我就雕親隻食指,
d血爸爸聲咁流落黎,上次已經俾把割刀割親,
我手指d blood仲係咁流,我已經暈過一次,
"我真係真係好怕血!!!好怕痛!!"
今次又係整親手指位,個刻我覺得隻手真係痺咁樣,
好在小玲俾張紙巾我包住隻手(多謝),
但嚴子好衰lor~笑我囉...好衰呀!
佢話我小小野就驚成咁~佢仲話將來我生點算喎...
流血果個又唔係佢,講風涼話,衰人...X100 times,
不過嚴子都有陪我落office度處理果傷口,
但係佢仍然拎依件事做笑話lor,學下佢講"I hate you so much",
但係原來我都唔係最傷囉~有人仲被把雕刀整親,
佢仲勁到可以將d血整到件恤杉背面,
聽佢講佢d血流到成灘血係地...我無親眼見,
你估下佢係邊個???我個班既~
At last,總之都係小接觸刀之類ge物品為妙喇~Be careful...
跟住我成日都係Art Room度雕我塊板,
好在叫做有人陪(嚴子同水母既白馬王子),
我地3個雕左成日都未雕完[慢過隻龜...無計~掛住同人地傾計嘛],
原本仲諗住可以係Ms Chu趕我地走之前做好,
點知Ms Chu趕我地走既時候,我都仲未雕好第1板,
"莫講話印喇"~[羞],俾嚴子講中走之前一定唔會雕好,
所以以佢米慢條絲理咁雕囉~慢功出細貨喎...
結果我地幾個5點幾先走,但成班Art Class既人晨早走左喇(12:15),
我地食完晏就趕返黎,繼續開工,
不過Ms Chu落左去幫班Form 1練朗誦,成4點5點先上黎看我地,
所以點半開始個果幾個鐘,都幾無人管嘛,
我仲溜左出去影相,影個天,個天真係好藍,
到走既時候~果天都好靚,俾你地睇下喇:


To be continued tomorrow~

沒有留言:

發佈留言