2008年7月31日星期四

[FRI-ENDs]

今日同哲哲補完習返黎,
係OK便利店無啦啦被人拍膊頭,
嚇左一嚇,原來係撞到個"老朋友",哈~哈!!
其實係個小學同學,不過講話係老朋友,舊同學,
好似大個d,我同佢(張X宏)都係上年小學同學聚會食飯個陣先見番,
頭先我地交換左手提電話,轉頭就打黎問我個msn,
不過我無同佢講我個msn係長期唔online果炸黎,ha ha~
佢仲話我個msn address好奇怪囉,
嘜個address一定要同自己個英文名或者關於自己既野咩??
咁同一般人個msn有咩分別,
佢"拉"住我傾左差唔多成半個鐘,
佢真係好似無野做,好得閒,好悶[雖然我都係~],
佢又'了'我去跑步,去操fit d,
佢同以前一樣都係好運動型,
聽講佢仲係個標槍能手,仲擺拎過學界冠軍,
[勁人 !!讚你一次咁大把啦~]
佢仲送到我屋企樓下至返屋企(注意:佢屋企離我屋企只係一路之隔)
講真喎~識佢咁奈,佢都係第一次送我返屋企,
送Bo Yee反而有幾次,我印象中at least都有一次,
米就係個次BBQ lor~

其實除左依個舊同學之外,我仲撞到另一個舊同學(詩婷),
就係我出去補習個陣,我叫佢,佢仲愣有左陣,
好似唔係好認得我,
不過幾得意呃~出去又撞到件,返來又撞到件,
一日之內撞到2個舊同學~好難得呀!!!!

今日仲有件瘀事就係出去補習個時,我同樓下個看更打招呼,
我竟然同佢講"早晨",
救命~個陣已經差唔多成5點(下晝)喇!!!
我竟然講"早晨",好傻呀!!!癲左喇~
今次仲唔係第一次添喇,好似係第二次啦,重要係同同一個看更AR,
我肯定個看更叔叔當我傻LA,好瘀添!!無面見人....
不過原來今日哲哲都有件瘀事,
相比起黎,我個件真係小毛見大巫,
不過未征詢佢本人,唔係咁好透露人地d私隱,都係保密先好~保密...

沒有留言:

發佈留言