2008年7月29日星期二

:甜品工房:

今朝9點幾就起左身,係自覺既,好難得...
放暑假咁奈,好少冇人叫,就咁早起身,
不過擦完牙洗完面之後,轉過頭又訓著左喇~
訓到12點左右先起身->
跟住去沖涼(暑假習慣左咁早沖涼~沖完涼先出街)->
同阿妹去珍寶食{早餐加午餐}~混合版->
陪左媽咪去買菜->
[有腐乳炒通菜,日式饅魚,龍蝦麵(齋黎~),煎雞翼...我同我表哥既最愛~好飽ar]
2點幾就去左補習...補完~大概4點就撞到Simon So(佢又係去補習)->

then去左大埔游泳池,好奈冇去過依個地方~久違..久違...
但千祈唔好以為我係去游水,
我只係陪我...細佬去游水,
佢報左游泳班,今日已經第8堂,游完聽日同後日就完,
游左成個禮拜,我都係第1次陪佢黎,
但今次黎依度既主要目的並唔係為左陪佢,
我特登過黎依邊係為左去新開既"甜品工房"食甜品,

大埔依間係佢地第1間分店,
其實佢未開依間之前,係紅碪個間總店,我已經好想好想去幫襯好奈,
但次次去探姨媽都行唔到過個邊,所以一直試唔到個度d甜品,
依家佢係大埔開左間,以後去幫襯就方便得多喇~
唔知點解最近好似好多間係市區ok出名既甜品鋪都進駐大埔,好似滿記...喇~
我諗大埔既地頭蛇--RAINBOW彩虹屋一定大受打擊~好大威脅喇!!!
嘜大埔個market好大既咩???好多問號呀~

講番今日我同阿妹,媽咪係"甜品工房"食左d咩......
[細佬入左去游水,賣甩佢...HA HA]
我叫左"宇治金時",

裡面係綠茶味既刨冰,

配搭左日式紅豆同埋小丸子(同許留山個d差唔多),煙煙un un~

面頭再加左2塊自製既紅豆雲哩拿雪糕,
原本我係想試個果"鮮果拉麵",
但後尾經過一輪爭扎,
就揀左依個傳統日式甜品--"宇治金時",
我仲有好多野想試,such like櫻之初夏,木糠布甸,大菜糕(我兒時既美好回憶,
讀幼兒園時最愛既茶點就係~廚師叔叔整既蛋花大菜糕)...好多~不能盡錄,
下次就試左果"鮮果拉麵"先~逐樣逐樣黎,
而阿妹就叫左個"紫葡之戀",

係巨峰味既刨冰,

再加左提子同埋面頭個d細細粒既紫葡萄,
有卜卜既口感,有小小似蟹子,超好食(o-i-shi-i)~俾5粒星!!!
我覺得"宇治金時"d刨冰,綠茶味重左d,
相對黎講,我鍾意阿妹個"紫葡之戀"果多d,

媽咪就叫左"日式紅荳豆腐花",
OK既,媽咪就略嫌甜左D,
我都接受到,我覺得幾似紅荳冰ga,
原本媽咪有想食個"清心丸綠荳爽",但只有熱食,當堂無哂癮~HOT!!!
大概食左半個鐘到,就埋單,仲送左成3個環保袋俾我地~~

依個就係甜品工房(大埔店)既地址:
有機會去試下La......

之後就返番游泳池個觀看台睇細佬,
其實今日個果天氣都唔算好熱,又一d都唔曬,
個太陽俾d雲遮住,泳池又唔係話好多人,早知就拎埋泳衣游返陣LA~


SEE YOU

沒有留言:

發佈留言