2008年7月30日星期三

再次迷上~L

岩岩睇完<< L之終章-最後的23天 >>,
又再一次迷上L,迷上松山研一ar,真係好靚仔呀!!!
好鍾意-好鍾意-佢~型到爆呀!!!!一個字--"正"~
頭先同阿妹係屋企睇睇下,無啦啦我表妹打黎~
話點解我唔提佢今日係放假,唔使返日文班...
跟住我叫佢唔好煩住我-睇緊L,
佢仲串我依家仲睇緊L,
無錯~先頭話睇好奈,依家先黎睇,
出左DVD同VCD都唔知係n年之前既事la,
個時唔係話唔得閒:要溫書..要做其他野...
先拖到依家~不過睇到完L之後,好滿足呃!!
仲搞到我有d心思思想買個figure返屋企,
最慘一個書展搞到我財政緊拙,無嘜錢剩,
要等多排爸b出糧先得~否則動漫節我一定會去買ga~

講起動漫節就激氣啦~
個果劉wing話同wing wing,欣樺去,被人賣甩喇!!
好唔開心lor~我阿妹又話同佢班fd去,
咁又係既~佢地班人係去追星,要去睇黑澀會美眉,
都唔岩我既,但我又好想去睇下,可能跟埋我阿妹去個邊la,
但得我自己一個睇好悶家嘛~
唯有睇下我表妹肯唔肯同埋我去,咁我就有個'陪',
但我表妹都有可能又去睇黑澀會美眉,
佢又係'好'個d台灣明星,
不過如果我係去,我會揀開幕個日-即係08月01日同我阿妹一齊去,
主要原因係想見小克,過左就再無咩興趣去lu
01/08個日小克同另外個d插畫家,漫畫家...一齊搞簽名會,
因為佢地既作品集成左一本叫"漫漫食"既書,
好似John Ho(另1個我頗鍾意既畫家),楊學德,智海..等等等都會去,
我去動漫第另一個既目的加目標,
當然就係Hobby館ge 士多啤梨USB鍊,
我仲諗緊買邊款ar,俾d意見呃~邊款好呀..好難揀






仲有添呀~差d唔記得MIMO,不過多數都係"睇"架喇,
而且實在太多款,我根本無咁既實力*儲得哂~
[*所謂既實力即係指財力囉~算把啦~]

沒有留言:

發佈留言