2009年5月21日星期四

半日遊@沙田

今日過左好簡單既1日,又可以話好無聊既,
今日訓到好晏~結果都係冇返學校練oral,
一打比d人,先知原本冇麥邊個返,
可能大家尋日都練個得累,諗住休息日再番啦~cause我都係,
留係屋企,一日到黑都係係電腦邊,玩facebook都玩到有膩,
點似劉wing幾經辛苦追完一套動畫,又追過第二套,
真係服左佢,遲早變宅女!!(話唔定宜家已經係~哈哈!!!)

跟住梳洗完之後,就決定一個人行下沙田,好奈都冇出過去喇!!
自從唔使補習,都冇咩藉口比自己出去,
所以連關關第一次主動約我:去踩單車,
我都拒絕左!!!!其實仲因為天氣既關係,好熱呀~
之後到左沙田,首先就落左citysuper度諗住買士多啤梨大幅,
點知搵尼搵去都冇,可能係季節限定掛~我都冇問果店員,冇得食添~
THEN alan y.打尼,話一田依家大減價,
叫我千祈唔好過去同師奶迫,
btw,我都係過左去,諗住去行下無印同埋食比alan講中既串燒,
其實都唔係佢講咁嚴重,起碼都行到,同旺角差唔多,慣啦~
好多野都有折,就連hyoma都有,但都係搵唔到心頭好,
跟住過左玩具部,超多野好平,
但好多都唔係新貨,而且要掉排好長龍~
不過我係SANRIO搵到CK鼠紙袋,即刻買左,
仲要係10蚊2個,抵喇!搵唔到架啦~
上左無印,冇咩新驚喜,冇我鍾意既個款綿花糖,
就買左季節限定既lychee n graphfruit flavour浴鹽同包糖,
梅花flavour冇左囉~
之後我終於瞳睇中左對鞋,係PLAYBOY架!!
想問有冇碼la,點知淨番35碼,
同我平日最少都要著既37碼都差太遠喇~
[後尾劉wing話可能佢既碼係大D呢,做咩唔試下...]
果時我一知道唔岩,都再冇心機睇落去,
我發覺呢~越係得唔到既野就最想要,
人既心態就係咁~可能得我咋!!
基於好多野都睇唔岩,今日都冇點大出血,
反而用係冇無謂野多,例如食野啦......
番尼仲係STARBUCK買左杯星冰樂,
次次都係同一款,BUT每次果staff問我要唔要試下咩莓個款,
仲有呀~SECOND TIME啦!!!
我要走CREAM,都係要落CREAM,
頂唔順啦!!吾最憎食CREAM架嘛!!!!!!!!!!!!!!

今日唔知點解遇到好多小學同學,
曾明欣啦,LISA啦,袁柏儀啦,(初初唔記得佢個名,唔知有冇打錯添)
仲有羅佩欣,同埋阿晴,←依2個就唔係,
係阿晴口中仲打聽到寶儀6月尾先番,
好掛住你呀!!

聽朝約左劉wing食早餐,準時!準時!(remind myself ONLY)
上次食左中餐,今次要食番西餐喎,係大家樂食,
聽日LUNCH就約左陳老師,
考CE之前話要講請佢食飯,佢就代完課,唔可以言而無信,
thus聽日就唔可以同d fds食lunch lu,
聽日仲叫左alan一齊番學校練ORAL,希望佢知醒啦~
禮拜一考喇!準備下啦!!!ALAN YIP!!!

2 則留言: