2009年5月20日星期三

♥ORAL PRACTISE♥

尋日打左d野,點知冇save到,冇哂~
仲諗住唔好咁口語化打blog,anyway,一切保持現狀...

今朝約左劉wing食早餐(食皮蛋瘦肉粥),遲到左,
依排成日都遲到[失敗!!!],
食完粥之後,番左學校練中文oral,
被門口果看更磨左陣,要check體溫,一個字"煩",
上到hall底,已經齊人,MS WONG叫我地聽先,
下次discuss先輪到我地,
點知差唔多開始,MS WONG竟然叫我discuss埋一份,
只不過...我其實只係睇左下題目,諗左下點發展,
結果佢叫我用佢岩岩mark d NOTES,
finally我係最高level:4等,
仲有好好多野要改,跟住又聽左同評論左1 group,
而再之後MS袁尼,比左先考果d練,
得我同關關,大殷,嚴子係隔離聽,
actually我冇好認真聽,我只係度睇戀空下集(剛開始),
完之後MS袁問我意見,都冇咩COMMENTs比到,
之後唔知邊個話練朗讀,我冇得練discussion,
跟住大殷話MS WONG又番尼,
我米脫離MS袁度,向MS WONG個邊投懷(冇送抱,哈哈~),
MS WONG仲請食雪條添~
之後開始換左個方式準備,
攤哂大家既底牌出尼,先慢慢拆條題目,
到一有問題既時候,就停左尼講,咁樣PREPARE N DISCUSS都學到野,
以後遇到咁既情況都知點做呃~
幾經"歷練",火候都仲差D,
完左上番去,MS袁走左,淨番KAR同舒霖,
諗住去食晏,最後都走左去約d英文老師練ENG ORAL,
我搵左MS LUI,約左8/6 8:30練,
佢叫我地練到差唔多先搵佢比COMMENTS,
MS LUI好好人,唔mind其他班既人join我地,
仲幫我地book左我班房,
之後想食steak,要去紅樹林,KAR話唔好,我都冇妥協,
關關同舒霖跟KAR食,
我地就分左2派,只有我同劉wing去食,
如果劉wing跟KAR食,
可能我就會自己買麥記番屋企玩facebook囉~

P.S.依排超級超級沉迷玩facebook裡面既Restaurant City同Happy Farm,超誇張滴,初初講比哲哲同劉wing聽,佢地仲以為我真係種d真既植物囉~哈哈!!!!

今日始終唔記得還番個收音機比魚旦泉,keep左幾耐,
ALSO,聽日都唔知仲番唔番學校練ORAL好,
好似早左d練囉~而且聽日上"翻生侏羅館2",期待既新片之一!!!


懶左幾日,我會慢慢打番前幾日既野出尼架啦♥

沒有留言:

發佈留言