2009年5月28日星期四

端午節

今日係端午節,同我有印象既端年節一樣,都係落雨既,
不過媽咪話今年好似涼左D~真係咩???冇所謂啦!!
反正今日我都係窩係屋企睇"愛到底",
尋日終於比我租成套戲(先頭話未有得租住),
我淨係想睇藍正龍同劉心悠果pair,
我覺得套戲都係係屋企睇好...
下就,同媽咪去好好食野,順路還碟,
好奈冇同媽咪單獨一齊行街,
食完野,係惠康買左上湯龍蝦味既粟一燒,
上次係劉wing屋企食過,
比我發現劉wing媽咪將粟一燒放入雪櫃防變'林',好叻呀~
之後,媽咪仲係OK買左杯新地比我食,香芒味~SWEET♡
番到屋企樓下又撞到大佬,
先頭係大家樂買餐比細佬又撞到佢同果女仔一齊,
不過佢見我地唔到,
媽咪話果女仔好可能係佢女友,
但直覺話我聽:佢地冇咩曖昧既關係,可能只係書友,
不過係我岩定媽咪岩,都冇可能搵出答案,
~大佬一係成日唔見人,一係就1日撞2次,真係奇怪!!
P.S.大佬同細佬係冇直接關係哦~

尋晚12點幾,阿珊打尼問我禮拜六去唔去遊船河,
話係小學同中學gathering,
[但今日我覆短訊推左佢]
跟住冇幾奈,don c.又send左sms尼,
我以為佢想問我出海既事,
點知原來佢根本唔知情,只係悶咋~
尋晚同佢傾左成個鐘,係咁說我今日陪佢,佢冇野做喎~
好心佢快快趣識番果女朋友啦...
咁奈冇同小學同學聯絡,
又係1個鐘頭裡面有成2個自動送上門~

結果今日又冇溫書添(自責中)......
感冒好似好左D啦,喉嚨再冇痛啦,做完運動真係好D喎~

2 則留言: