2009年5月27日星期三

六人行

今日約左Kar,關關,舒霖,劉wing同EVA去又一城溜冰,
原本係諗住約咁大班人去mega ice果邊溜,
因為mega box既大眾今日有8折,
可以同大殷係度買日文書平D,
後來,關關有5張又一城溜冰既半價飛,
就去左果度溜,加上大殷話要執屋唔尼得,原本既意義都冇左囉~
因為KAR要番學校練oral,以為要1點幾左右先走得,
所以為左就佢,就約左2點先溜,
點知佢10點左右就打比我話:走得,
但係佢同EVA,仲有關關都唔同我地(ME,舒霖,劉wing)食LUNCH,
所以就分開2批人,再係又一城會合,
係決定食既地方之前,
我地行左去H&M諗住睇下有冇適合GRAD DIN既衫,
點知有好多都係夏日feel既衫同埋泳衣,
開始有d擔心GRAD DIN著咩衫喇!!
今日晏就個餐又係係SUPER SANDWICHES度食,
依家每次去親SUPER SANDWICHES,
都會諗起alan y.上次點猜輸被迫去個度食~哈哈★
其實我真係好鍾意SUPER SANDWICHES既三文魚扁意粉,
但係我都好驚食得多會厭,下次可以試下劉wing食既西蘭花芝士焗薯,
後尾KAR佢地尼到,原本以為得5張coupons,
點知冇啦啦又多多張,6 in total,唔使6個人share,
ACTUALLY又一城都幾抵玩,可以由12noon溜到5pm,
不過問題係你有冇能力溜足5個鐘!!!
我地2點左右入場,中間有溜冰車整平果地,5點左右走,
真係溜大概只有2個鐘,我發覺我溜1個圈只係需要1分鐘♡咋!!!
而且只係花左25蚊~不過越晏越多人,比較難溜,
基本上大家都開始溜到,除左EVA囉~得佢1個咋...
[比佢見到依度,仲唔比佢打死!!]
溜完真係好'支力',KAR話要去尖沙咀買鋼琴,咁冇同我地番去,
原本EVA仲話去沙田,但最後都冇去......
大家係火車度一路傾到番大埔,
仲係度扮"謎"既羅蘭講果d野,
such like:WELL WELL WELL,AMAZING...
全部最尾個字調高果KEY呃~真係笑死!!

係溜冰場影既大合照~淨係得依1張咋!!!
☆LUV YOU ALL,MY FDS

原本今朝起身果陣,真係幾唔舒服,
想推左今日既約會,
但一諗到難得今日咁齊人,都係走去,
雖然話咁齊人,但始終爭哲哲1個~佢要打工喎!!!好奈冇見LA~
我既補習工作幾時先開始呀???好無聊呃~依家既生活

沒有留言:

發佈留言