2009年7月7日星期二

大日子

今日係好多人既大日子,
首先係我細佬,大殷個細佬,Bo Yee個妹,
我表姐個女(唔知點稱呼)既升中派位日子,
亦係大殷17歲生日,
同埋董建華董生既生日~係劉wing講至知,
今朝~一起身就聽到好消息:
細佬入到第1志願既迦密柏雨呀!!
Top of Tai Po既中學,真係幾開心!!
萬一升唔到,就應該入VC,
But anyway,依家入到間佢鍾意既就好啦!!
[後尾先知係細佬自己話要入依間...]
醒左之後,練左1個鐘頭度,就去學琴,
竟然出奇地準時~
聽鋼琴老師講:我細佬果敵人入左VC...哈哈(奸),
最近鋼琴要加操,尼緊禮拜四,禮拜日都要學!!

Then就同埋楚絲,劉wing一齊出旺角,
趕去買埋份大殷既生日禮物,
點知身水身汗去到間鋪,竟然未開!
又要趕番去新世紀間Spaghetti House join佢地,
我地遲左20 mins,原本約1p.m.,
經此lunch後,我以後都唔會再叫小龍蝦既野食架喇!!
好唔鍾意陣味呀~
食完晏就去左瓊華度影貼紙相,
依個係大殷生日既傳統,
7個人總共影左3輯,搞左好奈囉~整完都4,5點,
期間佢地畫緊果陣,
我首先拉左楚絲去玩灌籃game,4蚊鋪~好貴!!
但就玩到不能罷手,
之後劉wing,Wing Wing,李欣樺,嚴子都尼玩,
影完貼紙相,就開始各散東西,
我同楚絲就趕去買禮物先,
大殷同嚴子就係附近行街,
劉wing,Wing Wing,李欣樺就行信和~宅也!!
我同楚絲之後都有搵劉wing佢地,
大家諗住一齊番大埔,但佢地選擇搭巴士,
咁就冇一齊,coz we chose to take MTR,
我地比左份禮物大殷之後,就番去TP,
我地一路番大埔,一路傾,
仲係旺角坐去尖東,先番去~

其實份禮物係我同舒霖,劉wing夾份既,
係度再同大殷講聲"生日快樂"
Kellyさん,お誕生日おめでとうございます
仲有Sorry呀~張birthday card......

下個禮拜,Ms Liu結婚,要比d心機諗下送咩結婚禮物!!!

晏d就係MJ全球追思會......
in my loving memory of Michael Jackson~

P.S.今日做左1晚乖乖女~幫手洗碗

沒有留言:

發佈留言