2009年7月4日星期六

S.P.A.

今朝約左劉wing食早餐,係大家樂,又遲到啦~我,
之後就會合Kar去石峽尾既SPA.......開會(義工Tutor),
[SPA=Single Parents Association]
結果早左15分鐘到,等左好奈,d人都未到,
咁我地就係咁傾下我地年代既卡通片,
到等齊人,我地就出發到centre,有2個,
開會期間有個疑似提子麵包布甸既物體,
真係幾難食囉~我已經同劉wing share,
但係我食得多過佢,好冇義氣呀!!
其實我食唔到麵包'林'左既物體囉!!
Thus我絕對唔會將蒜蓉包去浸湯囉!!
果陣我真係想一手拋左去,奈何成村人係度囉~
之後開完會之後,Hilda姐問我地join唔join佢地食飯,
但後尾係成班tutors中最熟既Olivia都唔去,我地都推左,
反正我同劉wing一早就決定要出MK,Kar就要番詩班,
Thereby同Kar搭唔同方向既MTR,
一上車,我就同劉wing講番果疑似提子麵包布甸既物體,
點知我冇留意到其中1個tutor:JOJO都上左車,
唔知佢聽到幾多野呢......尷尬~
一到MK MTR,我就嗅到puff既味,
又令我諗起果舊野,即刻想嘔,而唔係想食囉!!

原本諗住出完MK,就走去溜冰,
點知劉wing話果陣去,好似好唔抵...又冇去喇,
其實食lunch都2點幾,我地行完信和先去,
搵左間樓上cafe,摸左好奈,先搵到點想上去,
期間仲被人問附近邊度有萬寧,
雖然我好熟MK,但都唔多覺百老匯有囉~
咁好奇之下問下佢想買咩,原來係要買...奶粉,
SORRY~幫唔到佢!!

個到環境都幾好,不過撞岩人地搞party,嘈左d,
而隔離'木台'就好似d人係配音,仲要係柯南,
我地叫左個set luncxh配水蜜桃梳打,

仲有芝士焗薯皮,真係成兜都係cheese,
我諗flora應該會鍾意......不過依間野都ok貴架~
劉wing話下次要搵間maid cafe試下!!

其實今日來回信和幾次,因為有時間呃嘛,
要等今晚din din,coz我媽咪去左舅父度,
今次係CE之後,第4次都同劉wing食晚飯,
上左新世紀果food court度食,
叫左果拉麵同埋2個葡撻,之前仲食左冷麵,好大食添~
我地個傻婆仲創作左果"拉麵戰爭1之Food Court之役",
此乃由劉wing將我個匙羹係拉麵碗浸死改為陣亡開始,
不過劉wing講得岩,唔係親歷其境,係唔會get到我地既笑位架!!

Finally,今晚好早番到屋企......
今日最大既收穫係買到小池最新既single:キミだけ,
唔係台版,而係日初尼架!!!好開心~
仲係潮特揀好買比大殷既生日禮物,可能聽日出去先買掛XD

沒有留言:

發佈留言