2009年7月6日星期一

Together w/ fd

今日同左Bo Yee出街,係佢番左尼之後既第1次,
我地2個出左沙田食lunch,又係去食串燒,
跟住行左好奈街,陪佢睇衫,
佢買左幾多野架~但係我只係得d零食既收穫,
因為先頭去睇Grad Din衫果陣已經大出血,額外買左好多衫,
我地一路行街一路傾下大家既野,
話哂已經成年冇見喇~上年christmas又冇出到尼,
傾左好多野~我最有興趣既梗係佢果bf:Ricky Li啦!!
聽Bo Yee講佢bf真係好疼佢,對佢好好,
有好多野都好羅曼蒂~作為佢既fd我都好'鄧'佢開心!!
希望佢地都咁Sweet啦~
我仲提議大家連埋佢bf可以一齊去玩Ocean Park,
...其實我自己想去,仲可以乘機見下佢bf添~哈哈
之後去左CitySuper買野,
TOMO係大殷既17th birthday,我特登揀左張b-day card,
每次我揀b-day card果陣好奇怪既係:
我都會諗如果我生日都有人揀張我鍾意既就好喇~
唔知幾時可以實現呢??
而Bo Yee係度又買左d野比bf,
果陣我真係覺得佢係墜落愛海既少女,
愛情真係能夠令個人盲目嗎??
Then番到大埔,我就送佢番屋企,上幾次都係佢送我番屋企既,
之後又走番新達買幫細佬買野食,and自己果份,
唔知係米食得太飽,冇麥胃口食晚飯,
但係就飲左2碗我既lovely蕃茄薯仔湯~正呀!!
飯後甜品仲有車厘子呀~all my favourite呀!好飽呀!

P.S.本來今個月21號係我二叔結婚既日子,
要成家番鄉下幾日,但係22號就係書展開幕,有d唔開心miss左,
不過,媽咪話細佬同阿妹既暑期活動撞哂期,
可能只係stay 1日~可喜可賀呀!!Yeah~

沒有留言:

發佈留言