2009年6月5日星期五

♥♡花樣男子♡♥

4日!!由禮拜1開始至到今日零晨4點,
我將25集既韓版花樣男子追哂,
依幾日,我每日都好有目標咁追劇,
我已經中毒喇~超級超級沉迷!!!
今朝睇哂果陣,我並唔係解脫,
而係覺得依個人生已經冇哂意義[誇張~滴滴汗!!],
個心好似空蕩蕩咁,
真架!!!我冇左我既目標喇~
好奈都冇好似咁中毒中得咁深啦~
上1套已經係放羊的星星喇...

P.S.劉wing一聽到果名,就好直覺認為係放羊的"猩猩",絕對唔係呀!!


我依家超鍾意做具俊表既李民浩[右上],
同埋做尹智厚既SS501隊長金賢重[左上](佢識彈木結他呢),
其實我都唔知:我係鍾意佢地係劇裡面既角色定咩,仲之就好迷啦~
佢地係套劇果名用中文讀好難聽,但韓文順耳好多(*我識讀~重點)
睇哂成套劇,好有衝動學番韓文,
呃!!我學識左講韓文既"我愛你"喇,
成日都記唔入腦,可能仲未有好深愛既人啦~
♥EVA~我可以同你溝通喇

去到最尾果幾集,我真係好唔願意睇落去,
因為唔捨個得咁快做完囉~
但唔睇都睇哂啦,我依家就日夜聽sound track,
我知道出左好幾隻original sound tracks,
仲有隻F4 SPECIAL,唔知香港有冇 呢,
為左避免好似以前果種3分鐘熱度累事:買番尼既野最後變成廢物,
我決定比D時間自己CALM DOWN下,我都仲有D理性吧~哈哈

講番今日啦,補習工作正式開始,
今日補既係個FORM 2,好羨慕佢囉,
我地以前FINAL TERM考試係全個學期考哂加嘛,
但係佢間學校係上下學期抽d尼考囉,超正!!
再加上比我地果陣讀少好多科,又冇中史,history同EPA呀~
佢除左果英文底差d,都唔係太難教既,
算幾輕鬆補左2個鐘,
之後同佢媽咪落番尼火車站,
又撞到GIGI WONG,傾左陣,
就搭巴士去吉之島,原來本諗住買整野食既材料,
點知冇帶食譜,聽媽咪講到一舊舊,
算數!!聽日再去過,反正都冇咩做,
之後,落左去玩具部見到BUNNY KING出左把新扇,買左,
講起上尼~我補習果女仔同我一樣都好鍾意BUNNY KING,
不過我唔同佢將所有BK既野拎尼用,
而我只係用買尼收藏,可能都唔鍾意既時候就變成廢物,
去埋大眾,就番左屋企LU......

我既戰利品~貼紙係大眾買架

今日出依篇post,有一半原因係因為kar,
佢話我好奈都冇更新,
係既~更新喇!!!!有口話人冇口話自己,Kar你都冇打喇!!!
我岩岩諗起通常大家都用唔同既media打BLOG,
有QOOZA USERS,有YAHOO BLOGGERS,亦有XANGA USERS(最多)
講起尼~KAR打比我:係想問我ENG ORAL PRACTISE既時間,
其次先係BLOG,
ALAN Y.又打尼問過,劉wing都有提過下,
我想話尼依個oral practise同我既關係唔算大囉~

沒有留言:

發佈留言