2009年6月22日星期一

謝師宴之揀衫篇

今日同哲哲,Flora,Kar係紅蕃茄度食晏,
第1次係度食野......
唔知點解感覺上同Flora既距離近左,
自從升上Form 4之後,已經好似冇咁熟!!

之後,同哲哲出左尖沙咀睇Grad Din既衫,
首先去左SOGO既Liz Lisa,
因為大殷話佢係果度買,dress係好靚,
第1次睇果陣冇睇價錢,
但再番去睇...果陣只可以講句:大殷你未免太有米喇掛!!!
普遍一條裙都要$800-1000,
雖然我好鍾意d外套,但都要成$500-600,
個價錢真係令人卻步!!!
其實都有行海港城,
咩b+ab,bread n butter都有去睇,但都唔岩囉~
後尾走左去我日文學校後2條街睇,
睇中左件黑白色高腰裙,
同大殷講話岩我著果D款差唔多樣,
而且試著後都好岩身,價錢只係$59.9,諗住扑鎚買,
突然間諗起Soyee,佢話比我聽買左條黑白色高腰裙,
但就冇講details,咁米打比佢問下,
點知真係一樣!!!
3粒鈕~中!
後面交叉帶~中!
黑色果度有皺~中!
有冇咁橋???!大家睇中既裙撞左,而且佢係買左!!
我係尖東依面只係$59.9,但佢係旺角買就貴足40蚊:$99.9,
好在我有打依個電話,如果唔係真係擁撞衫,
人地話"撞衫,是繼撞到前男友拖著現任女友之後,最尷尬的事…"
絕對同意!!!
再加上Grad Din我應該同佢坐埋一齊,
到時真係比人地以為我地扮TWINS~救命!!
不過,我依家真係憎死Soyee你!!!
係你累我買唔到衫,即使番尼大埔超級城都冇收穫~
當然哲哲都同我一樣食白果,
行足成日啦!!好憎搞埋d咁既Grad Din~好煩呀!

我同哲哲係海港城都睇左江啟明既素描展,
佢既作品都好有特色,
仲乘機可以睇番幾十年前既香港,
只可惜~唔記得上果艘船睇書展!!

插曲:係海港城見到既櫻花旅行箱~好靚


今日唯一既收穫就係係IROIRO度買既新筆袋,

最近愛上左咁既花/喱絲!!

尼緊果禮拜三要趕起Speech Day個board,水浸眼尾啦!!
聽日要番學校陪哲哲練最後既Eng.Oral,加油呀!!要考得好!!
但我...29號先叫正式解脫~有排!!!

沒有留言:

發佈留言