2007年12月25日星期二

不一樣的聖誕

首先好多謝魚旦泉ge SMS, Merry Christmas to you too~
Also, Merry Christmas to all of YOU!!
不過唔好意思呀,我今朝回覆番sms ge時候打錯字,
sor,sor...應該係Feliz Navidad
(好似係西班牙文,意思係聖誕快樂ooh,係20號ge學校彌撒個神父教ga,好搞野ga佢)

今年我過左過好特別ge聖誕節呀,
點解我咁講???
原因係我今朝跟阿哲同Kar去佢地個教堂ge崇拜,
雖然今次唔係我第1次去,但感覺好似唔係好同~
第1次係係Kar同哲ge"熱烈推薦"下去,但好strange lor,
而今次(第2次)係我自己提出ge,我自己都唔知點解會咁想去,
點解會有個諗法,好想更加認識"聖誕節",
經過崇拜,突然之間好有衝動想keep住去崇拜,
但礙於兩日周末ge崇拜時間,我都有事有在身,抽唔到時間,
依個諗頭只好打消lor,
但係我覺得值得開心ge係係崇拜當中ge氣氛係好warm,好感動touching,
人與人之間好似冇哂阻隔,係唱詩歌ge環節大家都係好投入,好enjoy,
而且我開始慢慢反省到其實聖誕節真正意義la......

沒有留言:

發佈留言