2007年12月22日星期六

X' Mas事件簿(一)

真係好累ar...
尋日零晨5點鐘先訓,未夠7點鐘又要起身,趕埋份Art Project.
無na na一個電話打黎,又要我幫手print埋聖誕帽裝飾(冇時間),
攪到我ge plan亂哂lor,又擔心遲到,已經好晏La...
最後因為要趕番學校,thus飛的返去,
返到去先知自己白癡左,傻左,原來8:30返,
搭的ge時候已經發現成係條路仲有多人(嗐眼),
諗諗下冇理由會有咁多人都未返學ga,
番去問人先知唔係8a.m.番(呆),大...大...大......失敗AR!!!!
事源係要為我個班ge同學頂聖誕帽畫Q版公仔,that why先攪到咁夜.
我發覺d人講就講得易,整聖誕帽喎,買又唔係佢地買,畫又唔佢畫.
我真係好後悔lor,點解當初要幫佢地手整,辛苦完都冇人感激自己

講番前日ar,我呀...為左我個班可以買聖誕帽平d,我總共去左3個地方買lor,
早知貴就貴買la,就係四社個日為左全班趕得切係四社可以戴到,
原本我就叫左我媽咪買,不過佢就問有左好幾間都冇,俾人買哂,
咁我跑左去寶湖個間日本城,又跑返去中外度買埋淨番個d聖誕帽,
我成個lunch都冇左lor,唔信ge話可以問下高美或者係kar,
係佢陪埋我一齊跑黎跑去...

插曲:我覺得都幾對唔住Kar佢,成個幾月都冇好好地出黎食餐飯,
出到黎又冇得好好地食飯,仲要跑到成身汗...
可能某人覺得冇咩所謂,咁係因為你地成日可以成班fds一齊食飯,
但係我同Kar都超忙,就連平日lunch食野ge十幾分鐘同"木台"食飯都極少,
話哂依家我地兩個都唔同班,平日接觸得最多都係做野ge時候,
已經少左陪我返屋企,搞到我孤零零一個返屋企,亦少左傾計.

之後都係趕唔切係四社整好,只係係四社個陣全班戴左帽,做個勢lor,
奇怪ge係c班ge人戴過1次之後就唔見過佢地再戴,
唔知點解呢...c班ge blogger麻煩回應下呀,唔該!
明明係佢地戴先ge,佢地大可keep住.
不過我其實我都幾唔?氣,
我地個班係一早,係一早,大概係1至2個禮拜前已經plan好左,
但係就遲左先開工做野,買帽,結果俾人截足先登,搞到d人以為係我地抄人lor.
我知我地個班係做錯左,我地應該一早就事先宣揚出去,唔應該收收埋埋,玩神秘ge.
算LA!我都知我再講咩都無用,因為實有人會覺得我係馬後炮lor.

好啦!我要食飯先,唔打住la,其實我仲有好多好多ge野想講,
不過依家都放緊假,黎緊過幾日我會再繼續ge...
And好對唔住呀!好奈都無打個blog,
actually我有好多時候都諗住打,但都係因為一個字--"懶".(羞)

1 則留言:

  1. 你咁努力..
    但係d人都唔會放在眼內..
    我都同kitty講過..
    lee d努力佢地覺得係你地應份..

    回覆刪除