2007年12月22日星期六

X' Mas聖誕帽(二)

前段提及:<<尋日零晨5點鐘先訓,未夠7點鐘又要起身...之後都係趕唔切係四社整好,只係係四社個陣全班戴左帽,做個勢lor......>>
講番四社呀......又話全班人都agree買聖誕帽,
但係四社ge時候,有d人,好似Simon呀,卓生咁,都唔團結ge,
無戴頂帽,佢地又唔諗下買ge人係扑心扑命去買,
一句"唔戴",都奈佢地唔何,
Fine!其實今次都睇到我地班ge團結,
最起碼有人會認真傾下班會ge野(即使無郁手做),關心一下,幫手收班會費.

講起班會費,我頭都暈la,盤數真係超混亂,我成兩個月無理過盤數,要盡快計番好AR!

其實先頭Kar都問過我點解我地個班可以有份上去Hall度睇四社,
我諗有好多人都幾好奇...
D班好明顯係64 ge招數,先至可以係F.4中成功帶D班ge人上Hall
後尾係Hall底d人都好唔?氣,唔妥佢地嘛~
我個班仲有人講咩"吳XX好波!"老實講,我都唔知點解佢地咁講ga,唔明白AR!!!
係D班有得上去Hall ge時候,我都覺得幾唔公平ga,
有咩理由全級Form.4都要坐hall底度睇,D班會係例外呢!!!
但當我地班上去,我都唔知開心好定...總之唔知點好na~
我估...真係估炸~
依個版本係聽完好多人之後,將零零碎碎綜合得番黎,
聽講就Ms.陸行近我地班,同我地講上面仲有位,
我地班人就求佢帶我地上去後尾我都見到佢上番好似係幫我地安排,
唔係咁ge話,我真係諗唔到囉我~
肯定唔會係大Pat劉幫手囉!!!佢自己淨係識顧自己,同佢個仔係Hall睇四社,
諗都冇諗過我地,好心佢學下64啦,若果佢有64 ge 5成,我都好滿意LA!!!
就連買俾佢個頂聖誕帽都係求其塞俾個仔玩.早知就唔預佢個份啦!!!!!!
不過唔買俾佢,佢實係度嘈定ga...

拿...我唔係曬命~係Hall上面ge氣氛真係好好多,
尤其係個隊唱農夫首"風山水起",超正!!!後尾仲encore,
講真呀~我實在唔多滿意個獨唱組ge結果lor,
明明頌雯唱得好過個所謂"冠軍",我真係覺得替頌雯唔抵囉!!
個日張繼聰師兄(聰仔)黎學校表現,都ok既,如果Kay(師姐是也)都黎埋就好,
不過聰仔話kay有工作在身,所以黎唔到,
事隔3年,聰仔又再黎過,同我係3年前(即係F.1)ge時候,好唔同,
個陣時佢仲戴住副黑超,今次就著皮褸...
希望張氏家庭下次可以一樣齊黎啦,好想見到阿Kay同張膽.
我唯一一次見過Kay,好似係我第2次去書展(2004),
個時佢都仲未紅,亦唔知佢係我地學校ge校友
個次我and寶儀佢一齊拎佢張簽名相,我仲記得我係最後一個添,上面仲有寫埋我個名ga!!

compare with獨唱組,今年ge合唱組競爭好激烈,比較精采...
我幾鍾意另外合唱組ge一隊唱"痛快",節奏感好強.
其實我覺得今年學生會ge安排實在好混亂,
成場四社都幾多dead air,加上d人唔係好識執生囉~

講番kar同我地講佢個班ge人早一日就知佢地坐hall底,
仲同學生會ge人係度嘈,但我地個班係一d都唔知情,大pat劉一句都冇同我地講囉,
都話佢唔理我地啦~都唔知佢係米我地班ge班主任.

Anyway,我係四社個日收到今年聖誕節ge第1份聖誕禮物--
從係由圖書館會長大人送出,佢亦有俾聖誕咭我...不過就唔係第1張,
而第1張係我個組(圖書館學會)最細member--子晴,
好多謝你呀子晴~感覺好sweet ar*

沒有留言:

發佈留言