2007年12月24日星期一

Make a choice

尋晚先岩岩打完關於<<愛鬥大>>個齣戲~
今日番學校影印ge時候,Kar俾左張<愛鬥大>ge年曆咭,好鍾意ar,

Kar,我會好好地珍惜ga喇…
不過好可惜張咭大左少少,我銀包個裝相位唔夠長,裝唔到,
咁唯有”ship”落銀包d卡位囉~Kar話係佢尋日行又一城ge時候,
見到有依張年曆咭,特登拎係俾我…
算係你對我都幾有心啦!!


講起上黎,我都應該搵個時間盡快睇左個套<<破事兒>>先,點解…
咁係因為其中一個單元劇有Angela baby(我最鍾意ge女model)做女主角ar!!!!

因為我表妹(Yuki)都話想睇,我諗我大多機會都係同佢睇~

其實我依家都15 16,<15/16,唔玩唔舒服>,講笑炸, 我
係度猶疑緊到底睇<<花鼠明星俱樂部>>定係<<魔幻羅盤>>好呢……
其實我之所以想睇前者,係因為初次睇到前者ge廣告ge時候,就
覺得個3隻花鼠好似Chip n dale(鋼牙與大鼻),所以就吸引到我lor,
但係套<<魔幻羅盤>>又好似好正咁,
加上身邊幾多人都話情願睇後者多d lor~
而且我睇過<魔>個故事內容…好難揀AR

沒有留言:

發佈留言