2009年6月6日星期六

是日工作

今日都有去補習,比起尋日辛苦d,d野take up緊,
但同我補習果女仔比起尼,佢應該仲'支力'd,
因為我迫佢做數嘛,
雖然好奈冇掂過f.2既數,但好在都冇生疏到,慶幸既~
禮拜一就同佢溫area & volume,
原本今日都想同佢溫奈d,
但係我知道佢都係咁上下喇,
佢媽咪好好人,係咁問我飲唔飲野,食唔食野,
而且仲好體諒我,頭先補完習仲車我返屋企添!!!

尋日唔記得左講韓國播出花樣男子之後,
李民浩同金賢重係套劇既髮型好受歡迎,
仲叫咩田螺頭同金栗頭,


我真係唔知點解俊表(李民浩)果頭叫田螺頭,好難聽囉~
但係金栗頭就真係好襯金賢重,
一開始~其實我都好覺囉!!
仲有少少似我先前畫既蘋果頭王子~哈哈哈

似嗎???

P.S. ♥金賢重생일 축하해요

沒有留言:

發佈留言