2009年6月7日星期日

同場加映

我真係食煙三文魚意粉食上癮喇!!!!
今晚去大快活食飯果陣,又食喇~
原本想食鑊仔牛立方,
finally都揀左煙三文魚露荀意粉,
食完,只可以講句扁意粉好食DDD囉!!!
爸B食左我(原本)想食個牛立方,
其實成碟唔知得7,8舊到,
但比我食左3舊~呵呵,真係唔錯既!!


今朝9點9要學琴,叫媽咪8點半叫我起身,
但結果都係係張床拖到8點11先願起身,
之後又係火車度撞到田曉彤,
原來佢要去上水幫人補習,
同我果個一樣都係F.2,收費都係一樣,
但係我舒服好多,
at least我唔使去到咁遠,又有車接送,哈哈~
我媽咪話田太平日唔會講佢個女既野,收收埋埋既,
依家我知道佢個女做咩,我覺得自己勁過~媽咪

今日學琴,係姐姐度聽到d野,係關於我細佬,
總言之我細佬順順利利過埋依個零月,我就安心喇~
跟住我幫姐姐包完書先走,
原本今日我應承左我補習果女仔改文既,
但今日就唔使補,休息1日,
點知一睇到佢篇ENG WRITING,
我終於明白姐姐講既野,
佢既英文程度可能真係得4年班,
之後同佢媽咪溝通完,都覺得今日都係補埋去,
如果唔係,我都唔知佢聽日點考依個ENG WRITING呢!!
佢媽咪一開始已經比埋學費同車飛我,係諗住補2個鐘,
點知我同佢溫到6點7左右,OVER差唔多半個鐘,
佢媽咪原本叫我搭6點果班車都走左,
結果佢媽咪又車我返屋企,
因為頭先唔記得同佢溫下寫STORY,
食完飯跟住就打比佢講1次,

其實OVER少少,我唔會care,
我明白洩底少少,但能夠keep住個學生,
得到既會係更長線既,
但依家d大人係米真係當我地傻????
---------------------------------------------------------

今日冇喇喇同媽咪講起以前學舞既野,終於知道真相喇~
已經係好細個既事,媽咪唔講真係一d印象都冇,
原來學芭蕾舞果陣,係因為媽咪要做手術,
但我唔明同我唔學或者冇得學有咩關係,
但如果唔係媽咪既關係,我依家仲會學芭蕾舞嗎~值得思索下,
到學中國舞就係因為個老師走左,學校搵唔到人教,
N年前既野到今日終於揭開謎底喇!

沒有留言:

發佈留言