2009年6月20日星期六

父親節前夕

今日又係好熱,仲未打得成風,
幫Melody補完習,趕去JUSCO會合媽咪,
仲係supermarket果邊買左整甜品既材料,
有幾貴既紅豆蓉,同埋寒天(即係大菜),

但買唔到焦糖漿~邊個知道有得買,記得話我聽,
...估唔估到我整咩甜品???
其實仲爭D新鮮既水果,聽日買!!
之後,去左運動部睇我好鍾意既網球拍,
仲未捨得買,PRINCE等我呀~
我細佬就係度睇袋,我提議佢買Le Coq Sportif d袋,
但佢話唔鍾意,死都要睇Nike,
我覺得真係好普通囉,又唔係話好特別,
不過最後都空手而回!!!
行過男裝部,突然有種衝動想買父親節禮物,
同媽咪磨左好奈,睇中過2條粉紅色既呔,
但媽咪話爸B冇麥機會戴,
而且個色好似好後生,但真係幾靚,
後尾睇銀包又唔岩,JUSCO既男裝部真係廢廢地!!
冇咩款揀,差d就買得成第1份父親節禮物~哈哈,
自我懂性或者有財政來源以來,
都冇送過比爸B咩禮物,
不過我知無論我送咩比佢,佢都應該會好sweet,
唯有聽日去一田睇下啦!!
因為先頭細佬打爛我個飯碗,
今日終於買番個新既,好靚呀!!
係櫻花圖案,好驚自己唔捨得用,好鍾意~好鍾意...

因為太熱,走果陣請大家搭的士返屋企,
費事流哂汗咁等巴士喇!!

P.S.見劉wing好勤力咁打fc2,有d心動想開番個,
如果開得成,我應該會轉打書面語,
連依度都要跟住變,費事打2個post!!











沒有留言:

發佈留言