2009年6月21日星期日

最後定案

澳門之旅取消喇!!
唔知點解好似得我最唔開心囉~
一心諗住可以7個女仔一齊去旅行,點知一波三折,
一係年齡問題,一係要就所有人既時間,
永遠做organizer既我就永遠都係最唔開心,
有d心灰意冷,
前晚打比kar話比佢聽依個決定,
同改為海洋公園一日遊既諗法,
但聽佢既語氣又似我係度勉強佢,
算喇~係依group朋友當中,
我好似越尼越冇號召力,
加上......算啦~咩都取消算!!!
Kar都係同屋企人去,
劉wing同WING WING佢地去,
咩都係唔搞好!!!
始終做被邀者有權選擇,唔使你做YES MAN,right??
而且~我已經再冇咁閒情啦!!
我只係發下牢騷~唔使咁在意依篇POST(或者根本冇人care~)

沒有留言:

發佈留言