2009年3月7日星期六

ABCD+E

前幾日好嬲Kitty,借左人份notes唔還,
仲要比Eva講風涼話,
同一日同個F.6 fd左,個人幾好,又玩得,
其實果日仲係5E班既益力多日(考mock前一日),
Ms劉比左我地全班每人1支益力多,
係派完準考證,對岩哂資料,就飲左...係全班人喎~
結果lunch成個垃圾筒都係益多多樽!!!

......你今日飲左未

尋日考完maths mc,發現自己有2條錯得好白癡,
係冇可能會錯既低能野~我係超級超級白癡嘛!!!!
跟住去左名將食野,食同傾左超奈,差唔多3個鐘[食法國餐咩???]
後尾諗番先發覺:原來我地係尼自唔同班,
5個人岩岩好尼自class A,B,C,D,E~
P.S.原來好奈冇同Alan Yip食飯,希望以後多d機會啦!

今日mark番ce各科既時間,先發覺再冇時間比我hea,
我要發奮!!!出人頭地!!!!!!!

唔打啦~溫中史AR!!!!!!

沒有留言:

發佈留言