2009年3月14日星期六

紙上談兵

搞錯呀!!!岩岩睇新聞報告介紹科學園1個project,
大概係介紹個機器能夠追蹤在磁帶上放得太奈又或唔係好買得既壽司out走,
exactly係我上年join既一個企業program:創新我未來2–EC計劃度
present過既idea,目標同樣都係壽司,
當時我地係要去諗點樣運用QR code同RFID係間壽司店度囉~
結果我地個team諗到將RFID放係壽司碟既底下,
每當係磁帶既壽司碟經過某個測點既時候,
就會係連接既顯示器度顯示出壽司係磁帶上轉左幾多個圈,幾奈,
等壽司店決定幾時收番唔新鮮既壽司,
依家果idea比人用左,真係造左真既出尼,
而且仲改良:不須人手,自動pick走唔新鮮既壽司,
已經再唔係紙上談兵......
我已經冇經會去實踐自己既idea lu~
如果第時依舊野通行,
我都想話比人知我都有design過類似既idea ar!!!!!

沒有留言:

發佈留言