2009年3月31日星期二

No pain no gain

Study Leave開始之後都過左5,6日啦~
溫習既進展都仲未有咩突破,
離會考唔遠啦~有D擔心喇!!
PA second mock都未準確備好(慘)~

最近開左個facebook,都冇點on MSN,
係facebook add左好多人,
亦被好多人add左...

前個排被Eva嬲左,完全唔知發生咩事,
但尋日佢又主動打比我傾計,
仲1日3,4個電話~
原本仲以為關杯豆漿事,但佢同我講話考mock個陣已經嬲囉,
之後都冇詳講,ok~FINE!
而且佢嬲既應該只有我,並唔係我同劉wing 2個囉~

最近睇左個故仔,叫「世界最笨的旅行者」:
笨笨的旅行者正在四處旅行,
而那個旅行者很容易被騙。
「請給我買藥錢吧」
他被城裡的居民給騙了,
錢、衣服、鞋子都被騙走了!
「我有個生病的妹妹」「沒錢買種子」
不過旅行者是個笨蛋,
他受到「感謝你幫了我個大忙」-
城裡的居民謊言而感動,
然後就直說著「祝你幸福」「祝你幸福」,
最後他給光而全身赤裸。
因為感到不好意思,所以就決定到森林旅行。
然後這次,遇到住在森林裡的妖怪,
妖怪們想吃旅行者的身體,
於是就甜言蜜語哄騙他,
當然,他又被騙了。
手啊,腳啊,一隻隻的給了出去,
結果他只剩下一個頭,
而且把眼睛給了最後一隻妖怪,
而那個妖怪一邊大口吃著眼睛,
一邊說:「謝謝!我送個東西答謝你」
於是放下東西就走了。
不過只是寫著「笨蛋」的一張紙,
可是旅行者感動得眼淚直流的說:
「謝謝!謝謝!我第一次收到禮物!」
「好高興!好高興!謝謝!謝謝!」
因為他已經沒有眼睛了,
所以眼淚一直流著不停,
然後旅行者就這樣死了。

睇完之後,有d感動,
我自己絕對唔會係故事既主人翁個款「施比受更有福」,
我知道我係好care付出,
我係果d有pain既話,就一定要求gain個囉,
當1日我唔再計較既話,我諗我會開心D~

沒有留言:

發佈留言