2009年3月11日星期三

NO-WING 17th B-day

岩岩同哲哲係我屋企溫econ~依家哲哲已經走左,
頭先我送佢落樓,順便買d野食醫下果肚,
原本想食火車站附近果間食店既碗仔翅,但費時走咁遠lu~
就係Circle K買左個熱狗同罐雀巢咖啡,因為溫書溫到有眼訓,
好慶幸原來聽日除左Bio Mock之外,仲有Hist[起初都無咩為意],
所以Simon So要prepare HISTORY,可能無點溫econ,
不過依我對佢既認識,佢應該一早做好準備,
絕對唔似我~係果種臨急抱佛腳既人,所以我其實唔使咁開心住!!!

呃!首先,應該祝劉wing 17歲生日快樂,大個女啦~唔好再咁幼稚喇!!
聽日Bio Exam要加油,唔好放棄!!!
我比你既"End of paper","Biology Mock Examination 2008-09",
"glucose","region of cell division"既tips,
你要好好記住呀!!!!哈~哈~
仲有,唔好再咁「宅」同「腐」啦!!
P.S.你要好好keep住張生日卡呀[唔記得影番張相添]!禮物遲d補送...有拖冇欠

晏就同哲哲,劉wing同埋舒琳食飯,
傾下大家18歲成年之後第1件事要做咩,
佢地話要買六合彩或馬,但我就想考番個車牌,
我地四個就只有哲哲1個仲係16歲,要到中六佢先17歲啊!!!
依家係米要講句"青春真係好~"???
插敘:大家仲約好等劉wing成年,一齊去澳門入賭場玩老虎機,
就算劉wing生日果日冇得放假,都可以等復活節假先去,
但我覺得賭場既security guard好大可能會check劉wing既身份證,
劉wing你呀!!要記住今年你既生日講過依件事,1年後你唔好冇左回事~

其實今日有d嬲Eva & Kar,因為就只有我1個記得劉wing生日,
同大家講,好係似冇人上心,Eva仲要寸我,我...
唔繼續啦~今日先講起依度好似係個鬧人嬲人既blog,
我會減少架喇...盡量啦,
不過我嬲人,3個鐘就冇野架喇,btw唔好因為咁而特登惹我!!!

尋日考完Art之後,都想打blog,不過只有想無做~
好可能...當初就已經做錯決定,我始終並唔係做大藝術家既人,
我都係鍾意一個人自由自在咁做下小手工,得閒畫下畫咁~
鍾意既唔一定要揀果條路,唔一定要從事果行,
如果番返尼f.6,ART絕對唔會係我選擇既範圍內...

值得一提既係包包終於比番上次係time square影既相我啦~
真係等到頸都長啦!!遲d先post出尼啦...
單鏡反光真係同我部DC根本冇得比,

P.S.睇番先頭幾篇blog,先發覺到D野:
我要係度澄清其實Momo同Alan Yip係同1個人尼架ar!!!!!

老毛病又發作~打左一大篇添......

沒有留言:

發佈留言