2009年3月16日星期一

疑問

死火啦!!
依幾日翻轉成間屋,都搵唔到張身份證,
都唔知佢死左去邊???
今日已經係last day喇!
今晚再搵唔到,聽朝就一定要去報失,
我明明記得我冇拎過出街架嘛~
最後印象就係放左係張(木台)度,但"鄧"哂D書都唔見,
因為禮拜五就考VA啦,再唔去補領張卡,就有機會入唔到考場,
其實,真係好唔抵囉,仲差唔夠1年,已經夠18歲,
可以換張成人身份證,偏偏就係依個敏感關頭唔見,
邊個見過或執到我張身份證,請自動"投案",10萬個感激ar!!!

P.S.聽日去到差館,我都唔知點話比差人知點唔見,
我根本連幾時,係邊度唔見都完全冇印象~

今日11點左右,同岩岩考完A.MATHS既Kar,舒琳同劉wing食lunch,
但唔知點解大家傾既野大都係圍繞住Simon So......
then我都同佢地講番早幾日晚間新聞單野,
劉wing竟然話幾年前已經聽過類似既野;
Kar就話依家人地都申請左專利喇~
對於劉wing既說話,其實直至上年present之前,我都無聽過或見過咁既idea,
我敢講program度present既野都係100%原創,但Kar又講得岩既,
我都唔敢話人地抄我地既idea,好可能佢地仲早幾年開發依樣野哩~

...依排唔知點解去親明將食野都會傾計,傾成幾個鐘~好誇張!!!

----------------------------------------------------
頭先諗住"抄"下D雜誌,睇下張身份證會唔會夾左入去,
but只係搵到d心理測驗玩,其中1個係關於妖精占卜,
方法就係將自己既英文全名轉成數字,再相加,直到得出個位數,
結果我就係屬於9號既水妖精,
佢解話咩收收埋埋,俾人感覺好細膽,但內心有好多鬼主意~
諗點樣去整蠱敵人,如果有時被人陷害,
就會好積極咁去諗橋陷害番番對方,非常奸險...
我覺得前面都ok準,我都係幾negative,當然依1面唔會成日比人見到,
但係後面個part又未免講得太horrible啦~
搞到好似隻魔鬼咁,有少少"笑騎騎,放毒蛇"既feel,
同eva比,我抵多只係隻小魔鬼,大概等同kuromi咁掛,
但係依9種妖精(夢境,月亮,彩虹,火,風,花,雷電,大地,水)尼講,
我所屬no.9既水妖精都唔係最奸險個隻架喇~
最陰森既係3號既彩虹精靈...
你地有冇玩過呀??如果有興趣玩既,就同我講呃!!

沒有留言:

發佈留言