2007年11月4日星期日

驚狗事件一

前幾日,去幫一個鄰居整電腦,,,
咁我鄰居阿nine nine,佢就養左隻芝娃娃,叫小白,
由細到大我都好驚小白,偏偏佢就好驚我媽咪
*當我過親nine nine屋企,小白都要"回避"一下,

當我整緊部電腦時,
恐怖的事就要發生la...>~<
小白突然彈出lai(可能toilet道門shan唔實),
小白係咁吠我,好似要咬我咁,
then我就即刻撲過去nine nine度,
at the end小白被nine nine罵了一頓

好在無被小白整親,若果唔就要打針,好痛ar/
但係我就被佢嚇到差d喊,
睇黎我依個'狗仔恐懼症'無咁快可以醫好lu
for addition,
我有排都唔會夠膽過nine nine屋企同埋接觸狗隻(especially小白)!

P.S.我懷疑小白係有心嚇我架!
因為聽nine nine描述若小白真係要咬我,就實咬傷我.

沒有留言:

發佈留言