2007年11月21日星期三

台慶.生日

11月19日係我媽咪ge BIRTHDAY~
也是台慶--阿六叔百歲壽辰哦~
係度再講多聲happy birthday to mammy
個晚,肥妹(阿妹)話請媽咪食飯[請佢去"名將"大吃一餐(日本料理)]
俾佢捷足先登添!~
跟住,諗住請媽咪去"許留山"度食糖水慶祝,
豈料細佬一個程咬金殺出來~付錢了,
攪到我咩都無做到,好似好不孝咁tim... =.=

P.S.爸B激嬲媽咪,佢forgot媽咪ge生日,thus唔嬲至奇la

另外,想講ge係台慶其中1環ge表現就係...
三祖藍,阮兆祥,李思捷ge騎呢模仿Show
真係超瞎(國)!超攪笑!!
尤其係王祖藍扮jolin~好笑到碌地
老實講,我都幾欣賞佢,
[雖然佢又矮又大鼻,成個成龍咁款,樣子並不討好.
但我倒是覺得佢好有才華,又識做戲,
相比起電視台d姐仔小生,就係識得靠樣,佢真係有料多lor]

前幾日傻下傻下係MSN收左嚴子ge zip file(壓縮檔)
就好似中左毒咁,msn亂咁send zip file俾我contact list ge fds,
d人後尾話番俾我知,我先醒覺,
{係度要同各位人兄講聲"對唔住",你地千祈唔收由我msn發出ge壓縮檔
因為連我自己都控制唔到,唔知道架...}
後尾俾Alan Yip條友點左,download左NOD32防毒,
then就上唔到網好幾日,但就唔關個zip file毒事lor
後黎好在多得一個主修CIT ge哥哥ge幫助,
如果唔係都唔知幾時先可以打到blog

*聽日有PA test,考Trading & Profit & Loss A/c +Bal sheet,
我有信心架,如果可以有滿分,就超棒LA!!!

沒有留言:

發佈留言