2007年11月11日星期日

秋秋涼意

今日同Lau wing出左旺角行街...
係去行緊去信和ge時候,
竟然撞倒Honda Miki同佢家姐Honda Sara!!
[不過叫左好多聲,佢地先識得應我]
本來今日係諗住買定聖誕禮物俾我ge BEST fd,
但係好對唔住ar...我掛住我d心頭好...
所以le...一份禮物都無買到...不過大家放心!你地聖誕節一定收到禮物ge!!

<行程表@ Today>
第1站:信和中心 -->
係度買左本Sugar Bunnies ge簿簿[哇塞!超卡哇伊!]


第2站:信和後面條街ge小食檔 -->
依薯呢...同wing一樣買左1串...你估下先...
登!登!登!登!係串醬燒魷魚ar[超棒!!!]
好好食ga!得閒去試下啦! (誠意推薦)
不過等左都幾奈,實在好多人幫襯ar

第3站:兆萬中心ge貼紙相中心 -->
第2次同wing一齊影貼紙相.

係個度wing唔見左$10,唔知係(換錢時)個人找少左money[俾人扼左錢??],
定唔知係唔小心跌左.
總言之,下次要be more careful, Wing!

第4站:行返番去信和中心(wing扼我返去買漫畫) -->
原本佢話要返去買番玉桂狗ge信紙,
點不知佢其實要買漫畫(小女神花鈴chu 2),
好在我都買左本小女神花鈴chu 1,我從來都未睇過ga

好開心原來我ge生日係同花鈴......ge作者一樣,同月同日,都係雙魚座
不過wing竟然唔記得我ge生日日期!
枉我仲記住佢生日tim,我唔記la...好過份ar!
若果俾我發現大家唔記得我ge生日,你就一定...

走ge時候,沿路我見到小克同和民居食屋crossover ge廣告



忍唔住又影左2張相,我好想好想要果本簿ar,
wing有1本,原來果個動畫最後係變左蛋糕ge(若果wing無扼我)

第5站:新之城 -->
首先係happy lemon度買左杯"檸檬彈珠",
果d彈珠又叫"海藻彈珠" wor,

第1啖飲落去都幾酸,之後飲落都okay,taste good!

之後上左唔記得1定2定3係樓,買左件灰色杉for 明日ge旅行,都幾靚ga
(係過完旺中,先扑'碎'買ge~)

第6站:過左隔黎ge旺角中心ge Joey House -->
果間鋪頭係我最鍾意買杉ge地方,之前我果件熊貓杉都係個度買ga
今日係個度見到件我好鍾意ge杉,價錢仲好平tim,超靚!!!

好想買ar!!!點知,只係得返番陳列品果件,而且係唔賣tim,
要ge話,就要落訂,但我唔知幾時先會再去
睇下下星期抽唔抽到時間去買la,真係好靚ar/
then係度買左條牛仔褲,好奈都冇買過或著過牛仔褲,好懷念ar~

今日好滿足呀~
during shopping at旺中同新之城,
竟然俾我發現到2間"崩耳貓"ge代售點,
我下次一定會買左果環保袋番屋企GA!!!!



P.S.聽日去石澳旅行...好多疑惑AR~
唔知聽日有咩集體遊戲le,
(人地果班玩水彈yeh,希望我果班千祈唔好玩埋d咩無聊ge games la)
唔知b唔bbq好,
又唔知Eva angry (with me)完未,會否同我地食lunch,
[係我唔岩,對唔住ar,我以後都唔會將你同我講ge野同人地講ga la,
對唔住,原諒我la,okay???]

對於今年ge旅行真係一d都無興趣,
希望今年ge旅行唔會成為我印象最差ge一年la...
但仍抱有一絲ge希望,會有意外驚喜la >~<
祝大家聽日旅行都可以玩得開心!

沒有留言:

發佈留言