2007年11月9日星期五

超愛Miss Yuk教 ge Principal of Account依科ar!

今日覺得自己好叻:
上PA堂ge時候,Ms Yuk叫我地鬥快做Trading & Profit & Loss A/s,
做得最快個5個,可以delete 1次欠交記錄
我好努力...用盡全力超快finish,我係第3個定唔知第4個出去check,
我覺得自己進步左好多,比之前真係快左超多,
我諗the test on coming Day1應該可以做得哂ge
不過第1次出去ge時候,原來佢要check埋先頭做ge Balance sheet,
點不知我將D數寫錯位,佢要我返埋位改,豈料突然有4-6人(超多人)出去check,
個時已經得返2個quota ge la,我拿拿聲改返出個去再排隊check,
我諗都冇咩機會,但係都試下la,
meanwhile其實我不斷咒佢地有錯(~超傻!!),
當淨得1個位ge時候,我真的希望前面個個有錯;終於得左ar
Ms同我講"有志者事景成",我好開心佢讚我有進步,但有進步空間...
放心LA!我會努力ge la~

lunch time,wing竟然話Ms Yuk係米同我講"冷手'汁'個熱煎堆",
好過份ar!!!衰人!!講你ar wing...
Ms Yuk唔係咁de人,係"有志者事景成"[只係我一時唔記得炸].

P.S.我唔係為左個可以delete 1次欠交記錄而特登做咁快,
我只係希望人地覺得自己有進步炸,唔好誤會!!!

沒有留言:

發佈留言