2007年11月30日星期五

Today...非指南拳媽媽首歌ar

今日無咩特別野講,就講下今日發生咩事喇!!講明先,其實都幾無聊ga
今日差d遲到,若果唔係搭taxi,一定遲到頂喇~
仲有今日實習Ms Wan走喇,臨走前,仲同埋我地成班影大合照
[原來數學考試範圍改左,唔使教第8課,
所以我個班係全級進度最快ge一班,
只要教埋第5課最尾個度,
就教哂LA,不過教得好唔好就另話喇]

上中文堂ge時候,要分享新聞,
其實要分享日期應該係上個再上個禮拜,
點不知Ms龔佢又成日無返學校,搞左咁奈先分享
不過分享ge時候一時感觸,有d眼濕濕,講唔夠兩句,
Ms龔就叫我返埋位囉...
但係一個午膳就竟然傳到4A,4C ge人都知道[我都唔知仲傳到去邊]
D人識唔識理會人地ge感受,自己覺得無所謂ge野唔代表人地唔care囉!!!
個個見到我都係度講,識唔識咩"己所不欲勿施於人"
係度我唔會爆d人ge名,不過我想講ge野係我"介意"呀

插曲:我當初揀入文科係要有幾大勇氣,
依我ge成績要入邊班根本係毫無難度可言,
我要離開我d好friend ge朋友,
一個人留係一班知心朋友都無,班主任人又差ge班別
但係都無人care過我ge感受,你地只係以為我大小姐脾氣,發下怒騷...
班上一個可以傾到心事人都冇,根本無人理下我~(無奈)
哲話佢都係咁la,但係咁又點同你,
一直以來都係面對同樣ge人,加上吳Sir又好人,教數又掂,根本唔使憂
係你個班仲有一d傾得埋ge朋友~而我呢??
可唔可以考慮下我ge立場+我ge感覺呀

呀!仲有~Ms李(S&T果個)今日又無返學,已經連續3堂La,
都唔知佢係米唔憂做,就算係,早d講ma,
唔好攪到我地甩哂d進度,
最好就係咁,唔好再教,反正佢又唔係教得好過人,
俾埋易Sir教就perfect
今日佢無番,又係果個Mr Cheng來代課,self-study wor
我覺得佢真係成果老餅咁~呀!唔係成個,係真係"係"囉
唔講仲以為佢係清潔阿叔,唔係老師,都唔知學校點請人架?/
好在我尋晚無漏夜捱通宵做果個"全球暖化"剪報

係上趣藝班ge時候,易sir講左一句說話,印象好深刻,
佢話"有型係唔使扮"我覺得依句說話okay ga,
講俾d男仔聽,反思就好,唔好再懶型la...(噁心~)

今日放學之後,係C103等左哲好奈,
終於同Ms Lui練到一次(just for pronounciation practise)
今個禮拜仲要背哂成份dialogue劇本,
我知道依排哲對我...對唔住呀~我之所以對你咁rude,
係我想大家做到最好,我唔祈盼可以有Flora同郭生咁高質素水準,
加上出面仲有一大班強敵,我唔希望我地係最差個隊,
我對你有要求係希望可以改善你ge English skill,
可以代入角色,做到盡善盡美,
唔可以講你ge唔好,我都有唔好ge地方,
當初又係我答應你一齊參加dialogue competition
但希望我地一齊努力,培養到默契...

2 則留言:

  1. hi! 多謝你係我的blog留言呢 ^^
    我終於知你是誰人了..
    其實睇到你的留言已經諗到少少.. >v<
    你真係好俾心機去打你的日記呢~
    我就不是了.. - -" [佩服]
    嗯.. 我會再來的~ ^^
    歡迎嗎?? 我好歡迎你去我blog的~ ^^
    my msn: wingwingwai1116@hotmail.com

    回覆刪除