2007年11月28日星期三

終於捱唔住...

今朝返學都冇咩事~
但係上第2堂(English lesson)ge時候,真係好頭痛,好辛苦!!
我都知依幾日都好夜先休息,唔夠訓,
跟住Ms Lui見我好唔舒服,
就叫我去角落頭度休息下,
1堂之後(仍然係英文堂),Ms Lui走過來問我使唔使返屋企休息,
我就話唔使,因為今日晏d要Maths test,我唔想返屋企ar
我諗住睇下遲d點先算囉!
但Ms Lui摸下我額頭好似有d熱,佢擔心我有事,
叫simon陪要我落office睇下...
落去果陣,但我竟然喊左出來,喊到收唔
不過覺得有醜怪~俾人睇到我喊果時ge醜態.[仲係有d低Form係度]
[我都知依個禮拜會有一日捱唔住,不過都估唔到係...今日]
Simon So幫我返班房執書包,仲幫我拎埋報紙添,
跟住仲幫我搵埋老師打俾媽媽黎接我返屋企(好多謝佢!!)
個STAFF亦有教我點樣先冇咁頭痛,(今次係我係Form4依個學年第1次早退)

返到屋企,媽媽俾左粒藥我食,咁就落床訓,
訓到依家先岩岩醒,跟住就食lunch la,

係度覺得好對唔住圖書館星期三ge組員,
我又無預先搵人代我,要你地做埋我ge野,
不過你地有冇唔聽Carmen話,偷懶唔做野呀...
係度亦要同我ge朋講聲對唔住,又冇通知你地我要早走,
冇la la我就消失左,要你地擔心,真係sorry...我會好好地休息下ga la

最後要報個喜訊,
我諗大家對我尋晚ge中文二人朗誦結果,都相當有興趣,
同大家講聲"多謝",好多謝你地ge支持同祝福,
我同kar拎到個冠軍,尋晚ge詳情,等我遲d精神好返d先再講喇...

沒有留言:

發佈留言