2007年11月9日星期五

社交及餐桌禮儀系列--Public Speech

today上趣藝科[我報ge係社交及餐桌禮儀],
今堂繼續上堂ge public speech,
我個組定ge辯題係"同性戀夫婦可以擁有自己的孩子,並一起生活".
我係反方代表,上堂已經mark左 D points,
點不知尋晚搵極都搵唔到個張mark points ge紙,
今日唯有憑記憶加新諗ge point再寫個張稿紙,好左趕得切寫la...
係練習時發覺太多point,根本冇可能係1分鐘內講得哂,
唯有減point lor,之後再練多2次,僅僅係一分鐘內講哂.
個時,我係第1隊正反方present,超超緊張ar~
最驚係俾人問問題ge環節,依個環節要考我地急智,
應付提問ge時候,能否答得得體[好難le!]
present時比練習時慢左3-4秒,好在時間都岩岩好>-<

易sir讚我能夠講足6個point,聲線又夠大,做到變化(對自己講ge野肯定)
佢俾A (the highest grade)我ar!!!!,
我係全班趣藝班上面唯一一個Form 4同學有A ge評價(超棒我自己HA HA),
係班上有A ge得1 or 2個, A-倒是有好幾個...
不過要謙D,我都覺得自己係問答環節可以做得更好,
另外都有野要改善:好似面部要多表情,
講野可以試下用多數字去列point,
唔好講咁多啊,呢,er等等...
啊!重有要練習唔好係中文演講出現英文用語,依個係好多香港學生出現ge問題!Pay attension!

Wing話我講野真係超快,成個"摩打嘴"(依個稱號都唔錯,okay ga),
佢仲幫我數過,有成7個pt,破記錄ar,D人最多都只有5個.Ho hoo!!


補充)我被人整蠱ar!!!大Yan話欣樺果D係朱古力,請我食...
點不知原來係用樹脂黏土造ge作品!好過份ar!騙我~
不過,真係好似,除左果粒'special'.
得閒ge話,一於買d樹脂黏土返黎,叫欣樺教我整,
of coz整蠱下d人...haha

好!我決定了!!我下學期要報依個樹脂黏土製作ge趣藝班...*v*

沒有留言:

發佈留言