2007年11月4日星期日

★爛gag☆

上個禮拜我個fd同我講左1個爛gag,
佢問"點解滔滔咁肥"
我一估就估中,SUPER,俾10秒鐘時間你估la

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0開估

ha ha hah...答案就係total effect(滔滔易Fat)
之後我都問個好多人,不過無不一個估中,
but奇怪既係佢地個個都知道或者係估到個爛gag係邊個作囉...

我自己黎講,
我係1個無端端諗到D爛gag既人(during talking with sbd),超攪野!!

好似個次...
我問人"點用把蛇尺??"
個人就答我"屈囉"
~HA Ha 爛gag started~
我就話"屈完呢"
"屈完米畫囉" he said
i asked"屈唔係跳河嗎?"
佢終於realised我攪緊爛gag,and冷笑了一聲hoh~

沒有留言:

發佈留言