2007年11月12日星期一

玩得最癲ge旅行

一返屋企就即刻沖涼,全身終於都沖乾淨,d泥沙無哂La...
今日去石澳旅行,我竟然遲大到,係最遲果個到ar!!
我以為係8:15a.m返,點知原來係8:00a.m集合
不過都要等到around 9:00a.m先開車去...等左好奈
[人地A,B,C,D班晨早就出發,都唔明點解我果班係最遲ge]

去到石澳沙灘,原本又話玩集體遊戲,
後尾又有人話晏d先玩,咁Ms Lau米話2p.m.集合再玩,
但at the end都係咩都無玩到.
之後,就同64玩數字球...


玩法如下:
每人有一個number,有人會將個ball拋上去,叫一個no.出去接
接到,就繼續叫;直至有人接唔到,就要即刻拾起個ball,
再叫'停'(其他人就唔准yok),接唔到果個,就可以行3步,
將個ball擲向目標(某人).擲中,就唔使輸;相反,就當輸.

[輸夠3次,就要被人活埋]
就拎Ms Yuen果集雞做示範LA[隻雞好得意ga,識得咯咯叫ga]
1)
2)Help,Help...


最不幸ge係我輸左3次,要被人堆沙.
堆完沙後,攪到成身都係沙,整極都仲有沙AR!!!

Kar幫我影左相去紀念我被整ge慘痛經歷
(我諗以後都無咩機會再有咁ge情況出現la)




最衰都係"64",超賤!我唔會放過佢,我要去報仇...我要報仇!
後來Zoe都輸左,又被人埋yar.好對唔住,我無心將沙撥落你度ga.
不過最後都報唔到仇,淨係將個ball擲中64佢1次
你千祈唔好認為64係米長腳就玩數字球叻d呀,
只係因為佢'矛',預失走定走開先炸!!!

D人好醒ar,帶埋d炭,野飲呀,野食呀去bbq,咩都帶齊
但我同我d fd都無咩計劃過,淨係帶定sandwiches來醫肚(好似野餐咁)
我就帶左吞拿魚醬全麥三文治(媽媽GE愛心製作)
但lau wing咩都無帶,我就分左half of my lunch俾佢,
後尾wing話報答我,請我食石板街甜筒,
其實食lunch前我買左杯雀?雪糕杯(朱古力味)
wing可能想整肥我,but i don't care,有雪糕食,我就好滿足la.
可是......我依家有d後悔,
今日實在食左好多好多雪糕,萬一又肥左,點算呢???


今日石澳好大風,好大浪,果度d環境真係好靚好靚,
所以影左好多相...let show some of them to you.

with my BEST fd

一幫傻瓜在踢浪

包括我

浪好大ar

環境還不錯哦

舊雲幾得意喲*v<

估到相中人嗎????好易認ga炸

這背影是誰?唔話你知!ha~

仲有ar...
成級男仔差唔多個個都買左支水槍,
係咁亂射,射到d人濕哂,玩到傻哂~
連哲都遭殃,d頭髮濕哂,咁佢唯有除有左條辮lor
原來哲除左辮之後,顯得更加成熟;
而我個班ge最佳男班長Simon So好似被人射到件杉變得see-through,
oh sexy~
P.s.我都唔好得去邊!!
個Eva用水槍係咁射我,攪到我d杉褲頭髮都濕透...

[(play time)其間有外國人叫我幫佢地影張相,
three,two,one, cheers =v=
好開心可以接觸外國人ar.]

臨走時,我地班就聚埋一齊影班相,我個班只有32個人去旅行,
相比人地班,我個班真係少左d,
不過好就好在架旅遊bus好寬闊,一d都唔迫lor~


今日真係影左好多,超爆多ge相,
如果今日用過我部相機影,又想要番d相,
就through msn問我要la~
好La,又要繼續做我果一大堆ge功課--HARD WORK

沒有留言:

發佈留言