2007年11月23日星期五

"假面具"

忽然對人ge價值觀有左好大ge改變...
事源今日我遇到某d事,突然有感而發,
我覺得身邊有某d人真係好假,真係好好好造作,
甚至令我有反胃嘔心!!
我唔明白點解要帶住個"假面具"做人,
咁樣唔係好辛苦咩?亦同時會令身邊人難受.
點解係都要呃呃騙騙呢?點解係做任何野都要收收埋埋,唔俾人知???
我知道世界上有可能有成千千萬萬ge人都會帶住個"假面具"做野,做人.
就算係我自己都唔夠膽保証我冇帶過"假面具"處事,
但我唔會咁對我所重視關心ge朋友.
只要人地係真心對我,關心我,take care 我ge感受,
我係一定會將心比己,坦誠相對!!
我覺得係友誼上面更加唔應該有欺詐,有利益ge成份建立lor...
而且我覺得帶住"假面具"真係有必要每件事都要防範住人,
明知係錯ge野都要點人行做條錯路,
點解唔可以做返自己!!!! >_<
我真係覺得好辛苦,好難過,我唔知點解上天要我去面對依d人,
我覺得更悲哀ge係人要收埋自我,唔可以做自己想做ge事(悲哀~)
[就算係幾任性ge事,只要唔係從自己ge利益所出發,
係有考慮到人地ge感受,咁先可以心安理得,生命唔係就過得更有意義ma]
我更加唔明白下下提防住人地係一件咁好玩ge事咩!
我真係希望某人可以放低面具,隨心所慾!
唔好再咁假La,唔該[真心期盼]
我真係好憎人地講大話ar!!

2 則留言:

  1. 假面具...
    其實好多時假面具都唔一定係為左自己
    可能只係保護一d野

    回覆刪除
  2. 我明白世界上某d人會為左某d事而作出隱瞞,但可以講ge係我所指ge(某人)並唔係咁...而係為himself only...真係好諷刺啊!![SAD]

    回覆刪除