2007年11月10日星期六

Upset...sad...

好好唔開心,
今日好失敗,真係好唔開心!!!
有好多時真係"事願難違",想ge同現實都會有好大ge出入,
今日份test成績好差,同我目標100分差距好遠,只有78分,
雖然合格,可以keep on studying Japanese...SAD


雖然我係我果班最高分果個,但一D都唔值得高興lor,
只係比Candy san僅僅高1分,[原本諗住佢應該會高分個我]
係Test ge時候,佢好似識答哂 but unfortunately...
出成績時,我地兩個都好好好...失望X100000 times,
我地係全班ge合格兩個[全班只有5人],

好差tim...

我表妹Yuki san都唔合格,要來週再測,only得40分,
[係唔合格ge人當中都算最高分ge],
佢叫我唔好話俾佢阿媽(我舅母)聽,
放心la,我唔會爆你大穫,但希望你會從實招來,唔好講大話
仲有依個禮拜俾d心機溫習,再唔合格ge話,就唔可以繼續學落去,
[我就少左果陪ge la]
唔識ge話就打俾我la, WORD HARD----重考個test比今次ge重要難~

P.S我都想重考,但Sen Sei話無咁ge必要bor

沒有留言:

發佈留言