2007年11月4日星期日

日式摺紙


今朝過左沙田補習,
我慣左補完習之後,就行去大眾書店行下,
但突然心血來潮就落去商務睇下,咁arm撞正佢大減價bor,

我就買左包色紙,好得意架...
真係可以摺到成各式西餅甜點咁,
等我完成左之後,再post D相上lai俾大家睇

其實最近我愛上左2個HK既插畫家,分別係小克同Carrie...
today係商務見到小克其中2本作品,
原價係88蚊,加上依家有8折,totally平左around$18,超抵!!!
可惜岩岩交完補習費,so帶唔夠錢,買唔到,
唯有等陣睇下kit yu幫唔幫到我買la,
一係希望遲D三聯主辦既學校book fair有得賣個本書la...la...

分享完畢!多謝收看...

沒有留言:

發佈留言